2019. május 10., péntek

Black Glove and Shackle 4. rész: Amikor megdobban a szív Írta: *Kyra* (+18)


A szőke nő mozgalmasnak érzete ezt a hetet. A tükör előtt állva, csinosítgatta a magát, mint aki randira készül. Pedig csak egy találkozóról volt szó. A fiatal szőke nő a komor, megzuhant férfi társaságában jól érezte magát. Nagyon megtetszett neki a férfi. A megérzései nem hazudtak, a férfi tényleg szingli lett. Pont egy nagyon rossz időszakában maradt magára. Ahogy Velmira is. Együtt tervezték a nagy visszatérést. Sokat nosztalgiáztak a régi szép időkről... 

***


Annyira jól telt az este, hogy a nő éjfélkor ért haza. Velmira érzelmileg megváltozott. A depressziót meggyengítette a vonzalom, melyet egy régi ismerőse váltott ki benne. A férfi sokat beszélt a volt barátnőjéről. Velmira tudta, a férfi még nem képes elengedni őt. Így hát várnia kell. Várta a tavaszt, a jó időt, csak hogy elcsábíthassa a férfit. Benne, lehet, megtalálja az új szerelmét.


Tristan egy hét múlva sem kímélte a nőt. Ugyan abban a romkocsmában, de már egy eldugottabb részében folytatódott a téma:
- Mi volt azzal a másik fickóval? Tudod, kezdek féltékeny lenni...
Velmira őszintén felelt:
- Nekem ő jobban bejön. Korombeli, és komoly terveim vannak. Ő is megvan zuhanva és én is.
Tristan nem adta fel:
- Értem. Akkor gondolom találkozni fogtok, és együtt lelkizni. De azért egy jó szex biztos jobban esne. Én segítenék neked ellazulni. Kinyallak, megújazlak, szexelünk egy jót. Hidd el, nagyon jó vagyok.


A nő hó fehér arccal pislogott a férfira:
- A feleséged tudja?
- Dehogy is! Ha megtudná, abból botrány lenne…
Velmira sóhajtott. Megfordult többször is benne a gondolat, hogy a tanára egy amatőr nőcsábász. Látszik rajta, tisztában van a képességeivel, sőt avval is, hogy mennyire el tudja ijeszteni a nőket. Érdekelte, vajon ezzel a stílussal mennyi nővel sikerült eljutnia egy panzióig... 


Tristan zavartalanul folytatta:
- Annyi mindent a fejemhez vágtak. Hiába nézel rám így, ez a nézés nekem meg se kottyan. Szóban én elég durvákat kaptam.
Velmira ismét gondolataiba mélyedt:
„- Nem csodálom… De azért én élvezem a műsort, meg a sört. Köszönöm.” 


Tristan hirtelen elhallgatott, s kérdezett:
- Szóval?
- Én még soha nem voltam szeretője senkinek. Eddig kettő barátom volt. Egyszer benne lennék... De csak a tanfolyam után. Kitudja mi lesz. Mi jön össze és mi nem.
- Gondolom nem vagy szűz. Te biztos, hogy nem vagy az. Nagyon szép vagy, jó az alakod. Remélem, azért szeretnél kicsit hízni. Rád férne. Másrészt, addig én nem akarok várni.
- Nem élvezném. Csalódást meg nem akarok okozni. Életem legrosszabb időszakát próbálom kiheverni. Nem keveset fogytam az elmúlt időben...
- Na, légy bátor! Jó lesz!
- Majd tavasszal. Addigra úgy is beindul az élet. Jobb lesz a kedvem is.
A férfi arcán mutatkoztak a megértés jelei. De a türelmetlenség is. Mindenáron meg akarja szerezni a nőt. 
Kint az utcán a férfi nem hagyta szó nélkül:
- Légy bátor. Nem fog fájni.

***


A következő héten már nem találkoztak. Elkezdődött a szakma gyakorlati része, melyet Velmira nagyon élvezett. A kollégiumba ahova beosztották, régi csodás emlékek elevenedtek fel benne. Mintha újra otthon lenne.


Amint vége lett az egy hetes gyakorlatnak, a nő egyik pillanatról a másikra visszazuhant. A fickó, aki annyira bejött neki, már jó ideje nem adott magáról életjelet. Tristan azonban szüntelenül bombázta SMS-ekkel, melyet elég későn vett észre, és olvasott el. Gondolta, majd négyszemközt megbeszéli a férfival. 

***


A romkocsmában egy újabb zúgot szemeltek ki maguknak. Most egy kényelmesebbet, stabilabbat. A heverőn elkényelmesedtek. Tristan a nőkről kezdett el mesélni. Velmira hallgatta. 


Olykor a férfi hozzáért, simogatta a nőt. Velmirában valami fellángolt.
- Nyugi, nem látnak, és nem hallanak minket. - Nyugtatta a férfi. 


A nő meglepődött azon, hogy kellemesnek véli a férfi társaságát. Tristan sokkal visszafogottabbnak és komolyabbnak tűnt, mint máskor. Amint a férfi órája azt a bizonyos időt mutatta, felkellt és megölelte Velmirát:
- Nagyon élvezem a társaságodat. Szeretném folytatni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése